نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سرنوشت کانسلو در دستان سه غول فوتبال اروپا

سرنوشت کانسلو در دستان سه غول فوتبال اروپا

 

در حالی که با اضافه شدن یکی از غول‌های دیگر فوتبال اروپا به جمع مشتریان ژائو کانسلو، یوونتوس نیز دست به کار شده و در حال رایزنی برای انتخاب جانشین مناسب برای مدافع پرتغالی‌اش شده است؛ هرچند بعید نیست با اعلام نظر ساری او در تورین ماندنی شود.

 

در حالی که هفته ‌گذشته به نظر می‌رسید انتقال کانسلو به منچستر سیتی قطعی شده، آبی‌ها در حال نهایی کردن انتقال رودی هرناندز هافبک اتلتیکو مادرید بوده‌اند و همین باعث کم شدن اخبار انتقال بازیکن پرتغالی یووه به این تیم شده بود.

 

با این حال ماجرای انتقال کانسلو به منچستر سیتی دشواری‌های دیگری را نیز سر راه خود می‌بیند. از یک طرف باشگاه منچستر سیتی هنوز مبلغ 60 میلیون یورویی مدنظر یووه برای انتقال کانسلو را نپذیرفته و از طرف دیگر یوونتوس نیز پیشنهاد معاوضه کانسلو و دانیلو، هموطن کانسلو را نپذیرفته است.

 

روزنامه La Gazzetta dello Sport نیز در خبری دیگر با اشاره به احتمال جدایی نلسون سمدو مدافع پرتغالی‌ بارسا و پیوستن او به اتلتیکو مادرید، از جویا شدن شرایط کانسلو توسط بارسلونا خبر داده است؛ پیگری که از سوی یووه همان پاسخ قاطع به من‌سیتی را به همراه داشته است.

 

کاتالان‌ها که خواهان انتقال کم‌حاشیه و سریع ژائو کانسلو به جمع آبی و اناری‌ها هستند برای آنکه اسیر کوتاه‌ نیامدن بیانکونری در راه فروش مدافع راستش نشود شرایط دنی آلوز بازیکن اسبق خود و یووه را که در پاری‌سن‌ژرمن توپ می‌زند را نیز برای بازگشت به بارسلون زیر نظر گرفته‌اند.

 

در همین حال جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار Sky Sport نیز از گزینه مدنظر یوونتوس در صورت جدایی ژائو کانسلو رونمایی کرده و متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی و 29 ساله منچستر یونایتد را به عنوان جایگزین مدیران بانوی‌پیر در صورت فراهم شدن شرایط انتقال مدافع پرتغالی‌شان به اسپانیا یا انگلستان انتخاب کرده‌اند.

 

به نظر می‌رسد سرنوشت ژائو کانسلو برای فصل آینده در یکی از سه باشگاه بزرگ اروپا (یووه، بارسا یا من‌سیتی) رقم خواهد خورد؛ هرچند وقوع این اتفاق به سه عامل اساسی دیگر نیز بستگی دارد: رقابت بر سر دست و دلبازی بارسا یا من‌سیتی، کوتاه آمدن یووه و یا اعلام نظر نهایی مائوریتسیو ساری در خصوص نیاز به شماره 20 یوونتوس در فصل 2019‐2020.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: